Pentru a comanda prin telefon, sunati la unul din numerele de telefon: 0724 077868 sau 0268 549058.
Pentru a comanda prin e-mail, trimiteti un e-mail la adresa: universul.copiilor.brasov@gmail.com, in care sa specificati care sunt produsele dorite, numele si prenumele dvs, adresa de livrare, un numar de telefon si eventual orele intre care puteti fi gasit acasa.
Pentru a putea realiza o comanda online pe site-ul nostru va trebui sa parcurgeti cativa pasi simpli :
- Navigati catre produsul dorit prin accesarea categoriei din care acesta face parte, sau faceti click pe pozele de prezentare de pe prima pagina si apasati butonul “adauga in cos”.
- Dupa ce adaugati toate produsele dorite in cos, apasati pe butonul “Vezi cos” situat in dreapta sus.
- Daca toate produsele dorite se regasesc in cos, apasati butonul “Finalizeaza comanda”.
- In fereastra care se deschide completati datele de facturare si de livrare, aici puteti trimite si un mesaj legat de culoarea produsului, sau alte detalii pe care vreti sa ni le comunicati, introduceti codul de securitate si apoi butonul “Trimite comanda”.
- Veti primi un mesaj de confirmare a comenzii dvs, urmand ca livrarea sa se faca in cel mai scurt timp posibil, in principiu 1 sau 2 zile lucratoare de la data comenzii.
Livrarea produselor se face prin GLS Curier, Fan Courier, sau DPD, plata se face ramburs, iar la sume ce depasesc 400 de lei, transportul este gratuit oriunde in tara. La sumele sub 400 de lei, taxele de curierat si ramburs sunt suportate de catre client, la tariful unic de 20 de lei.
Veți plăti ramburs curierului în momentul în care veți primi coletul sau puteti face direct plata cu cardul online pe site la finalizarea comenzii.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
S.C. GRATI S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de S.C. GRATI S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza S.C. GRATI S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin S.C. GRATI S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 2 zile lucratoare de la receptionarea produselor.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate S.C. GRATI S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti(sectiunea contact) sau prin prezentarea la magazinul din Brasov, Soseaua Cristianului nr.7 , Complex Brintex, stand 345, cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.